Velkommen til nye Klemetsrud skole 19.08.24

Samlingsplass ved flaggstang foran nye Klemetsrud skole

Kjære foresatte og elever,

Vi ønsker dere hjertelig velkommen til skolestart mandag 19. august. Vi ser frem til å møte både gamle og nye elever og gleder oss veldig til å vise dere vårt nye skolebygg i Enebakkveien 419.

Våre nye 1. trinnselever møter klokken 10:00 ved flaggstangen og avslutter skoledagen klokken 12:00. Elever som skal på AKS etter skoletid blir hentet av AKS-ansatte. Det er viktig at foresatte informerer AKS dersom barnet ikke skal på AKS denne dagen.

Elever fra 2. til 7. trinn og mottaksklassen møter opp klokken 08:30 ved flaggstangen, og avslutter skoledagen 14:00.

Tirsdag 27.08.24 kl.17:30 ønsker vi alle elever og foresatte velkommen til skolestartfest.

Vi ønsker at flest mulig av elevene går eller sykler til skolen. Vi oppfordrer foresatte i klassene å lage følgegrupper. Må dere mot formodning kjøre gjelder følgende:

Parkeringsplassen ved skolen er kun for ansatte, og det er virkelig bare plass til ansatte. Det finnes en dropp-off sone, der foresatte kan slippe av elever. Sekker må være lett tilgjengelig enten i fanget til eleven, eller i sete ved siden av eleven slik at eleven kan komme fort ut til skolegården. Så må foresatte kjøre ut slik at det ikke blir købilding på parkeringsplassen. Husk at skoletransporten må komme til. Hvis du skal hente eller ønsker å følge barnet ditt til klassen eller AKS, må du parkere ved Klemetsrud Idrettsplass. Da tar du av ved neste avkjørsel.

Vi ser frem til et nytt skoleår sammen og ønsker dere alle en strålende skolestart!